27 Eylül 2011 Salı

Konad Diski Denemesi


Herkese merhaba :) Okullar yeni başladığı için tırnaklarıma yeteri kadar zaman ayırabileceğim son zamanlarım.Bunun için biraz üzgünüm :( Bugün daha önce yayınladığım Sally Hansen Thinking Of Blue ojesiyle Claire's 48 numaradan yaptığım konad desenlerini göstermek istedim. 



   Diski www.tirnakcenter.com adresinden aldım.Baskı ojelerinin rengini beğenmediğim için almamıştım ancak sonradan pişman oldum çünkü her oje baskıda net çıkmıyor :(. Baskı için Claire'si denememiştim.Diğerlerine göre netlik ve canlılık bakımından desenlerin gayet iyi durduğunu düşünüyorum.
   Bu da tırnaklarımın daha yakından görüntüsü:






   Fiyonk tarzı desenleri çok sevdiğimden bunları görür görmez almıştım.Daha farklı renklerle de denediğimde burada tekrar yayınlayacağım :) 

  Hepinize iyi günler..
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder