22 Eylül 2011 Perşembe

Gazete baskılı oje

Bazı bloglarda gördüğüm gazete baskılı ojeyi denemek istedim.Önce Claire's 48 numaranın üzerine denedim.Renk koyu olduğundan baskı kendini göstermedi.Daha sonra nude rengi oje üzerine çalışmaları gördüm ve Pastel 73 numarayı kullandım.


Nasıl yapıldığına gelirsek:
*Altta görünmesini istediğiniz zemin ojesini sürün.(Ben 2kat sürdüm.)
*Kuruduktan sonra parmağınızı alkole batırın.Ojenizin kurumasına dikkat edin aksi halde gazete yapışıyor yada kayarak ojeyi çıkarıyor.Alkol yerine kolonya da kullanabilirsiniz.Votka kullanan gördüm blogların birinde =)
*Kolonyaya batırdıktan hemen sonra kolonya uçmadan gazete kağıdını yapıştırın ve oynatmayın.Oynattığınızda çift görünümlü yazılar çıkıyor.
*Son olarak da cila sürerek koruyuculuğu sağlayabilirsiniz.


Kolay gelsin =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder